Zaměstnanci Marks & Spencer v České republice se 29. a 30. června zúčastní jedinečné cyklistické charitativní akce.
Zaměstnanci pražských prodejen a centrály M&S budou po oba dny 12 hodin bez přestávky jezdit na trekingových kolech umístěných přímo v prodejnách M&S v Palladiu, Melantrichu, na Novém Smíchově a Chodově. Cílem akce je vybrat 300 000 Kč pro charitativní organizaci Dobrý skutek, která podporuje mimo jiné děti s postižením.
Celých 100% z částky vybrané od zaměstnanců a zákazníků M&S poputuje přímo do Dobrého skutku na pomoc českým dětem s hendikepem. Jedním z nich je pětiletá Adélka Šimanovská, která kvůli mozkové obrně prodělané ihned po narození nemůže chodit a mluvit.
(více informací ve videu zde: www.youtube.com/watch?v=_fgzKNHzIzo)
Během stejného víkendu se zároveň 4 významní zástupci české pobočky M&S - mezi nimi i generální ředitel Jonathan Smith a finanční ředitel Petr Doňar - připojí k 600 zaměstnanců M&S z celé Británie a Irska a pojedou závod nazvaný „Bike 400 Endurance Challenge" přímo ve Velké Británii.
Britského 24hodinového vytrvalostního závodu, jehož inspirací je ‘Le Mans, se zaměstnanci zúčastní v čtyřčlenných týmech. Cílem každého cyklisty bude urazit trasu o délce 100 mil, přičemž členové týmu se budou střídat v 6hodinovém intervalu. Každé zajeté kolo okruhu přispěje k dosažení potřebných finančních prostředků pro místní charitativní organizace. Celá událost je součástí Plánu A, etického a ekologického programu, v němž se řetězec zavázal pomáhat zaměstnancům a zákazníkům zlepšovat společenské podmínky i životní prostředí.
„Léto 2012 bude velmi výjimečné a proto chceme, aby spolu s naší unikátní cyklistickou charitativní akcí utkvělo v pamětích. Na podporu sdružení Dobrý skutek jsme opravdu velmi hrdí. Doufáme, že se nám za laskavé pomoci zákazníků M&S a dalších sponzorů podaří vybrat potřebnou částku na přímou pomoc Adélce a dalším hendikepovaným dětem, aby se jim dostalo potřebné péče a podpory," uvedla Ivana Kováčová, manažerka PR a marketingu pro M&S v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Pobaltí.
Abychom k této charitativní akci získali co největší pozornost veřejnosti, budou v prodejnách M&S od 18. června až do konce akce umístěné In Store dekorace s detaily o celé sbírce a 150 tisícům zákazníkům věrnostního programu M&S bude navíc rozeslán speciální newsletter. Další informace o celé akci a možnostech, jak přispět do sbírky, budu k dispozici ve speciálně vytvořené sekci na webové stránce M&S (www.marks-and-spencer.cz s 32 000 reálnými uživateli měsíčně) a také na stránce na Facebooku.